مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 05:562019-12-07اقتصادي

فارس من| کمبود گاز مایع در دزفول به دلیل کاهش تولید است


معاون اجتماعی فرمانداری دزفول درباره کمبود و یا نبود گاز مایع در نمایندگی مجاز توزیع در بازار گفت: یکی از علل نبود یا کمبود گاز مایع در شهرستان دزفول کم شدن تولید آن است.

- فارس من کمبود گاز مایع در دزفول به دلیل کاهش تولید است معاون اجتماعی فرمانداری دزفول درباره کمبود و یا نبود گاز مایع در نمایندگی مجاز توزیع در بازار گفت: یکی از علل نبود یا کمبود گاز مایع در شهرستان دزفول کم شدن تولید آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، مخاطبان این رسانه در سامانه مردمی به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشته اند.

غلامرضا فردوست معاون اجتماعی فرمانداری دزفول پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در دزفول، اظهار کرد: مشکل نبود گاز مایع معضلی است که طی چند ماه اخیر به چشم می خورد؛ پس از دریافت اولین گزارش کمبود گاز در شهرستان، با پیگیری هایی که صورت گرفت مشخص شد یکی از علل نبود یا کمبود گاز مایع در شهرستان دزفول کم شدن میزان تولید گاز مایع در پالایشگاه و کم شدن تانکرهای مخصوص حمل گاز از پالایشگاه به محل توزیع است؛ این تانکرها که مختص به حمل گاز هستند در فصل تابستان به دلیل کاهش مصرف گاز مایع، برای کسب درآمد بیشتر تغییر کاربری داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| کمبود گاز مایع در دزفول به دلیل کاهش تولید است

فارس من| کمبود گاز مایع در دزفول به دلیل کاهش تولید است